Nasz zespół

MGR/MBA Krzysztof Mnich 

Wykształcenie prawnicze i menedżerskie.

Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku (w przedmiocie finansów publicznych), absolwent MBA (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie). Certified Project Management Associate (Certyfikowany Dyrektor Zarządzania Projektami) IPMA.

Ekspert w Ministerstwie Rozwoju, w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej oraz w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego ds. projektów europejskich (kilkanaście lat)

Członek Komitetu Monitorującego POWER w Ministerstwie Rozwoju w latach 2015-2023

Prezes Zarządu Fundacji Przedsiębiorczości i Sztucznej Inteligencji oraz Rozwiązania Prawne i Biznesowe Sp. z o.o.,

Od 2019r. Prezes Zarządu Klastra Podmiotów Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorstw Społecznych

Wiceprezes Zarządu Fundacji Rozwoju Compliance zajmującej się monitoringiem, wczesnym wykrywaniem ryzyka braku zgodności (non-compliance) i jego minimalizowanie, celem uniknięcia kosztów, sankcji, utraty reputacji, etc. w organizacjach.

15 letnie doświadczenie Project Managera w około 100 projektach dofinansowanych ze środków europejskich.

17 lat doświadczenia w kierowani zespołami ludzi (od kilku do kilkudziesięciu osób).

Dodatkowo pełni funkcję trenera, doradcy biznesowego w wielu instytucjach i organizacjach pozarządowych na terenie kraju.

Wykładowca na kilku uczelniach. Autor ponad dwudziestu publikacji, w tym współautor Strategii Polski Wschodniej – Wspólne Potencjały Rozwoju.

Jest członkiem Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska od 2011 roku,

Ekspert Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji i twórca 7 kwalifikacji z obszarów budownictwa.

Jacek Kondratowicz

Wykształcenie prawnicze i ekonomiczne.

Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Autor publikacji o tematyce upadłościowej i restrukturyzacyjnej i bankowej, prelegent szkoleń z zakresu prawa upadłościowego, restrukturyzacyjnego, bankowego.

Doradca restrukturyzacyjny, zarządca, syndyk, nadzorca sądowy, likwidator (licencja Ministra Sprawiedliwości nr 367, od 01.04.2011).

Posiada wieloletnie doświadczenie jako menager w dużych instytucjach finansowych takich jak BPH S.A., PEKAO S.A., Santander Polska S.A. czy Bank Gospodarstwa Krajowego.

Ekspert w dziedzinie kierowania finansowaniem przedsiębiorstw jak również windykacji i restrukturyzacji wierzytelności.

Obecnie jako Wiceprezes Zarządu kieruje Fundacją Przedsiębiorczości i Sztucznej Inteligencji w zakresie poszukiwania finasowania firmom znajdującym się procesie szeroko rozumianej restrukturyzacji.

Ewa Łukaszuk

Absolwentka Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na kierunku zdrowie publiczne.

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze projektów, poczynając od analizy możliwości uzyskania dofinansowania, poprzez całościowe opracowanie dokumentacji aplikacyjnej, nadzór oraz merytoryczne wsparcie w trakcie procesu realizacji projektu, jego rozliczenia oraz zamknięcia działań projektowych.

Umiejętności związane z pracą z klientami  oraz sprzedażą zdobyła także dzięki pracy w branży usług telekomunikacyjnych, jak również wspierając działalność rodzinnej firmy serowarskiej z tradycjami.

Prowadzi doradztwo biznesowe w zakresie możliwości pozyskiwania dofinansowania z różnych źródeł, wspierając przedsiębiorstwa funkcjonujące od wielu lat w rozwoju ich potencjału, jak również te młode, które od niedawna funkcjonują w świecie biznesu. Krok po kroku przeprowadza klientów przez wszystkie procedury od uzyskania finansowania po założenie i rozwój ich  biznesu.

Jej mocną stroną jest zaangażowanie, wytrwałość, upór i determinacja. Dzięki temu zazwyczaj osiąga wyznaczone cele.

Ewelina Wilczewska 

Absolwentka Politechniki Białostockiej oraz Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Lublinie.

Ukończyła studia na kierunku logistyka oraz zarządzanie produktem i sprzedażą. Uzyskała również dyplom doradcy zawodowego.

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w pośrednictwie pracy, coachingu, doradztwie zawodowym oraz biznesowym, a także restrukturyzacji przedsiębiorstw.

Spejcalizuje się w skutecznym pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania firm oraz udzielaniu pomocy przedsiębiorcom w wyjściu z kryzysu finansowego.

Jej głównym osiągnięciem zawodowym jest wsparcie w tworzeniu klastrów branżowych zrzeszających podmioty ekonomii społecznej.

Aktualnie zajmuje się obsługą logistyczno-administracyjną procesów restrukturyzacyjnych dużych przedsiębiorstw.

Marzena Grochowska 

Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku.

Ukończyła szereg szkoleń, w tym m.in. z zakresu umiejętności menadżerskich, social mediów, budowania marki przedsiębiorstw, obsługi klienta, controllingu personalnego, odbyła ponadto cykl szkoleniowo-doradczy dla doradców biznesowych.

Posiada umiejętności w zakresie różnych obszarów prawa gospodarczego, konsultacji publicznych, planowania i organizacji pracy przedsiębiorstw.

Przez wiele lat zajmowała się doradztwem biznesowym, pozyskiwaniem i rozliczaniem dofinansowań i dotacji. Obecnie specjalizuje się we wspieraniu przedsiębiorstw znajdujących się w trudnej sytuacji ekonomicznej w opracowywaniu i wdrażaniu działań naprawczych oraz pozyskiwaniu środków finansowych na procesy restrukturyzacyjne.

Paula Chańko

Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia na kierunku pedagogika resocjalizacyjna.

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w coachingu, doradztwie zawodowym, doradztwie reintegracyjnym oraz biznesowym, a także restrukturyzacji przedsiębiorstw.

Ukończyła kurs z zakresu księgowości oraz szkolenia o tematyce Akademii Menadżera HR, Modelowania Procesów Biznesowych, Innowacji w sektorze ekonomii społecznej, Planowania i Organizacji pracy w podmiotach ekonomii społecznej.

Umiejętności związane z pracą z klientami oraz sprzedażą zdobyła m.in. dzięki pracy w branży usług telekomunikacyjnych. Działa w przekonaniu, że porządek i wysoka jakość pracy stanowią gwarancję bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia Klienta.

Aktualnie zajmuje się wsparciem w restrukturyzacjach, dotyczących szybkiej poprawy efektywności przedsiębiorstw, w sytuacji przedłużającego się kryzysu oraz zagrożenia niewypłacalnością przy poszanowaniu praw wierzycieli.

Gabriela Gierasimiuk

Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku administracja oraz Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej o specjalności zarządzanie w biznesie.

Posiada doświadczenie jako Kluczowy Doradca Biznesowy udzielający wsparcia podmiotom ekonomii społecznej.

Doradca zawodowy, coach, prowadzący poradnictwo zawodowe wśród osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym.

Zdobyte umiejętności i doświadczenie pozwala na zdolność do pracy zarówno na poziomie biznesowym, jak i społecznym, umożliwiając holistyczne podejście do problemów i wyzwań przedsiębiorstw będących w kryzysie.

Obecnie specjalizuje się w obszarze postępowań restrukturyzacyjnych oraz upadłościowych, sprawując nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu restrukturyzacji przedsiębiorstw od strony kancelaryjnej i administracyjno-biurowej.

Skip to content